Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Νέα δήλωση του ΛεΜπρόν για τη διοίκηση των Καβς

ΛεΜπρόν Τζέιμς


Αρκετή συζήτηση έχουν προκαλέσει οι νέες δηλώσεις του ΛεΜπρόν Τζέιμς σχετικά με την ανάγκη απόκτησης ενός ακόμη πλέι-μέικερ.
Ο ηγέτης των Κλίβελαντ Καβαλίερς που επέκρινε ανοιχτά τη διοίκηση της ομάδας του μετά το τέλος της αναμέτρησης με τους Πέλικανς, έδειξε πρόθεση να το «μαζέψει» στη συνέχεια μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.
«Δεν είμαι εκνευρισμένος, ούτε απογοητευμένος με τη διοίκηση γιατί ο Griff (σ.σ. εννοεί τον general manager, Ντέιβιντ Γκρίφιν) και οι υπόλοιποι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, αλλά νιώθω ότι χρειάζεται να βελτιωθούμε για να κάνουμε το repeat. Εάν αυτό είναι αυτό που θέλουμε κάνουμε…», ανέφερε ο 32χρονος σμολ φόργουορντ.                                                                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/25/nea-dilosi-tou-lebron-gia-ti-diikisi-ton-kavs/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.