Λόγω της κακοκαιρίας τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης με ανακοίνωσή τους αναφέρουν πως θα λειτουργήσουν αύριο.
«Ενόψει των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στη Θεσσαλονίκη και καθιστούν αδύνατη τη μετακίνηση τόσο των δικαστικών λειτουργών όσο και των διαδίκων, οι ποινικές και οι πολιτικές υποθέσεις της δικασίμου της 11ης Ιανουαρίου 2017 που είναι προσδιορισμένες στα ακροατήρια του ∆ικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης,
αποσύρονται και θα προσδιοριστούν σε νεότερη δικάσιμο, οι μεν ποινικές με μέριμνα των εισαγγελέων, οι δε πολιτικές με μέριμνα των προϊσταμένων των δικαστηρίων.
Οι υποθέσεις των οποίων η συζήτηση έχει διακοπεί για την αυριανή συνεδρίαση, θα
συνεχιστούν κανονικά από ώρα 10:00 π.μ.» αναφέρουν.
«Κατά τ΄ άλλα, στις 11 Ιανουαρίου 2017, ημέρα Τετάρτη, οι δικαστικές υπηρεσίες του
∆ικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσουν από ώρα ογδόη πρωινή» προσθέτουν. πηγή: http://www.thessnews.gr/article/18172/deite-pos-tha-leitourgisoun-ayrio-ta-dikastiria-thessalonikis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.