Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

«Διπλό» του ΠΑΣ μέσα στη Τούμπα!

Πάρτε Ανσαριφάρντ να βάλετε γκολ! - Που ΠΑΣ έτσι ρε ΠΑΟΚ;
Ξανά... ασθενής ο ΠΑΟΚ! Ο Δικέφαλος σπατάλησε ένα... τσουβάλι ευκαιρίες και δεν μπόρεσε ποτέ να απαντήσει στο γκολ του Τζημόπουλου που έδωσε τη νίκη με 1-0 στον ΠΑΣ μέσα στην Τούμπα.

Ο ΠΑΟΚ εμφάνισε πάλι τα.. συμπτώματα της αρχής της χρονιάς. Έχασε έναν... σκασμό ευκαιρίες και υπέστη την δεύτερη εντός έδρας ήττα του για φέτος, με 1-0 από τον ΠΑΣ Γιάννινα.



Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/374215/parte-ansarifarnt-na-balete-gkol-poy-pas-etsi-re-paok





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.