Τι κι αν ακούστηκε πολύ έντονα ότι θα βγει, τι κι αν ξεκίνησε και ο ίδιος ο ΑΝΤ1 να συζητάει αυτό το πρόγραμμα αλλά και να τρέχει τη νέα έκδοση της Φάρμας, όλα πάγωσαν. Μάλιστα, πληροφορίες του TVNEA.COM θέλουν τον ΑΝΤ1 όχι μόνο να παγώνει για την ώρα αυτό το πρόγραμμα ,αλλά να αποφασίζει να μην το βγάλει καν στον αέρα...
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/01/blog-post_806.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.