ΧΙΟΝΙ, ΠΑΓΟΣ ΚΑΙ… ΟΜΟΡΦΙΑ

ΦΩΤΟ Σπύρος Τσαντόπουλος
Μπορεί τα προβλήματα που άφησε πίσω ο χιονιάς να είναι πολλά, όμως οι εικόνες που προσφέρει πλέον η Λάρισα πέρα από διαφορετικές είναι και ιδιαίτερα όμορφες.
Χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από το βράδυ της Τετάρτης:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.