Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Ξαναπήραν και ξανααποδέσμευσαν τον Μο Γουίλιαμς οι Νάγκετς

Μο Γουίλιαμς

Το… πήγαινε-έλα του Μο Γουίλιαμς στις ομάδες του NBA συνεχίζεται, παρά το γεγονός ότι ο πρώην πόιντ γκαρντ των Κλίβελαντ Καβαλίερς να έχει αποφασίσει να βάλει τέλος στην καριέρα του.
Από τις 7 Ιανουαρίου και έπειτα, ο βετεράνος πλέι-μέικερ…
– Εστάλη με ανταλλαγή από τους Καβαλίερς στους Χοκς
– Οι Χοκς τον έστειλαν με ανταλλαγή στους Νάγκετς
– Οι Νάγκετς τον αποδέσμευσαν
– Οι Σίξερς τον απέκτησαν μέσω waiver
– Οι Σίξερς τον αποδέσμευσαν
– Οι Νάγκετς τον απέκτησαν ξανά μέσω waiver
– Οι Νάγκετς τον αποδέσμευσαν
Κι αν αναρωτιέστε γιατί όλος αυτός ο χαμός, τόσο η Φιλαδέλφεια, όσο και το Ντένβερ, ελπίζουν σε κάθε αποδέσμευση ότι δε θα γίνει bid για τον Γουίλιαμς μέσα στο επόμενο 48ωρο και ως εκ τούτου θα γλιτώσουν περίπου 1,1 εκατ. δολάρια…                                                                                                                                                                                                                           πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/24/xanapiran-ke-xanaapodesmefsan-ton-mo-gouiliams-i-nagkets/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.