Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Μάνεσης: «Δουλεύω εδώ και πολλά χρόνια επτά μέρες την εβδομάδα»



Ο Νίκος Μάνεσης,που βρίσκεται στο δυναμικό του Alpha,μίλησε,σε συνέντευξή του,για τη δουλειά του στο ραδιόφωνο και γενικότερα στον χώρο...

«Με τον Νίκο Συρίγο αναλάβαμε το πρωινό 7-10 στον Derti 98,6 fm», είπε, και συνέχισε: «Δουλεύω εδώ και πολλά χρόνια-έχω ξεχάσει πόσα- επτά μέρες την εβδομάδα, από 12-16 ώρες. Δεν ξέρω πολλούς Έλληνες να δουλεύουν χωρίς ρεπό τόσα χρόνια. Οπότε ο ελεύθερος χρόνος είναι πολύτιμος για μένα που θέλω να τον περάσω με τα παιδιά μου»,είπε στον Τηλεθεατή.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/01/blog-post_321.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.