Δεν χαρίζει ευκαιρία, δεν χαρίζει πόντο. Στο -4 η θερμοκρασία στα Πηγάδια, στο +12 η διαφορά του Ολυμπιακού από τους διώκτες του! Οι ερυθρόλευκοι έβαλαν φρένο στην πορεία της ομάδας του Λουτσέσκου περνώντας από την Ξάνθη με σκορ 2-0.
Τα φετινά έως τώρα αποτελέσματα των διωκτών του Ολυμπιακού στη μάχη του τίτλου μετέτρεψαν την επικίνδυνη αυτή έξοδο της εξ αναβολής 2ης αγωνιστικής κόντρα στην Ξάνθη σε... ντέρμπι κορυφής. Και οι ερυθρόλευκοι παρουσιάστηκαν στα Πηγάδια σοβαροί από το πρώτο λεπτό περιορίζοντας στο μίνιμουμ τα αμυντικά λάθη τους, χωρίς, πάντως, αυτά να εκλείψουν εντελώς, αντιμετωπίζοντας αυτό το παιχνίδι ακριβώς όπως του άρμοζε: Ως το πιο απαιτητικό μέχρι τώρα εκτός έδρας ματς στο πρωτάθλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.