Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Κύπελλο: Βγήκαν δυνατά ματς, όχι ντέρμπι

Δυνατά ματς, όχι ντέρμπι έβγαλε η κλήρωση του Κυπέλλου
Τι και αν έχουν προκριθεί στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας μόλις δύο ομάδες (Αστέρας Τρίπολης και ΠΑΟΚ), η Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή της ΕΠΟ πραγματοποίησε σήμερα την κλήρωση της προημιτελικής φάσης, ενώ εκκρεμούν έξι ρεβάνς του γύρου των «16»!
Τα ζευγάρια που προέκυψαν:
ΠΑΣ Γιάννινα ή Πλατανιάς - ΑΕΚ ή Λεβαδειακός
ΟΦΗ ή Ξάνθη - ΠΑΟΚ
Ολυμπιακός ή Άρης - Ατρόμητος ή Λαμία
Κισσαμικός ή Παναθηναϊκός - Αστέρας Τρίπολης
Τα πρώτα ματς θα γίνουν το τριήμερο 7-9/2 και οι ρεβάνς 1-2/3
Σας θυμίζουμε το πανόραμα του γ’ γύρου του θεσμού μέχρι τώρα:
Τρίκαλα – Αστέρας Τρίπολης 0-2 και 0-1
Παναιτωλικός – ΠΑΟΚ 0-2 και 1-4
Παναθηναϊκός – Κισσαμικός 3-0 (ρεβάνς 1/2 - 15.00)
Ξάνθη – ΟΦΗ 1-0 (ρεβάνς 31/1 - 16.00)
Λεβαδειακός – ΑΕΚ 0-1 (ρεβάνς 1/2 - 19.30)
Λαμία – Ατρόμητος 2-2 (ρεβάνς 1/2 - 17.15)
Άρης – Ολυμπιακός 1-1 (ρεβάνς 2/2 - 19.30)
Πλατανιάς – ΠΑΣ Γιάννινα 1-0 (ρεβάνς 1/2 -17.15)



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.