Σε αυξημένη ετοιμότητα βρίσκεται η Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ) λόγω του παγετού, καθώς οι κλήσεις στην πυροσβεστική για σπασμένα υδρόμετρα και σωλήνες νερού ξεπέρασαν μέχρι το πρωί της Δευτέρας τις 150 σε αριθμό.
Όπως είπε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ Γιάννης Κρεστενίτης, ήδη από την Παρασκευή οι τεχνικοί της εταιρείας και τα συνεργαζόμενα εξωτερικά συνεργεία βρίσκονται σε εγρήγορση και προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις βλάβες που έχουν σημειωθεί.
«Προτεραιότητά μας είναι να αποκαταστήσουμε βλάβες που έχουν σημειωθεί στο κεντρικό δίκτυο και σε πυροσβεστικούς κρουνούς, λόγω των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών που παρατηρήθηκαν και οι οποίες είναι ασυνήθιστες για τα δεδομένα της χώρας μας» σημείωσε ο κ. Κρεστενίτης.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/σε-ετοιμότητα-οι-υπηρεσίες-της-ευαθ-γι/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.