«Ο Αποστόλου δεν συμφώνησε σε τίποτα από αυτά που προτείναμε. Μας δήλωσε ότι τα χέρια του είναι δεμένα λόγω του μνημονίου και ότι δεν μπορούμε να το ανατρέψουμε», δήλωσε ο εκπρόσωπος του συνεταιρισμού Λάρισας
Αποφασισμένοι να βγουν οι αγρότες στους δρόμους για μία ακόμα χρονιά, δηλώνουν οι εκπρόσωποί τους που συναντήθηκαν σήμερα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλη Αποστόλου.Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο Μιχάλης Μαλλιωτάκης, πρόεδρος του Ενιαίου Αγροτικού Συλλόγου δήμου Ιεράπετρας, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «θα γυρίσουμε στις περιφέρειές μας για να συζητήσουμε πότε θα βγούμε σε εθνικό επίπεδο όλοι οι αγρότες ενωμένοι, για να καταφέρουμε την ανατροπή του μνημονίου. Δεν τα έχουμε με καμία κυβέρνηση, ποτέ δεν ήμασταν χρωματισμένοι και κομματισμένοι. Πρεσβεύουμε λευκό συνδικαλισμό και ενεργούμε κατά των μνημονίων που έχουν καταστρέψει τη χώρα μας».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/642622/akarpi-i-sunadisi-agroton-apostolou-apofasizoun-kinitopoiiseis/
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.