Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Βόρεια Κορέα: Θα κάνουμε πυρηνική δοκιμή όποτε και όπου θέλουμε

Για «σημαντική απειλή» μίλησε ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Ας Κάρτερ - Τι αλλάζει στις σχέσεις των δύο χωρών με την ανάληψη της προεδρίας από τον Τραμπ 

Βόρεια Κορέα: Θα κάνουμε πυρηνική δοκιμή όποτε και όπου θέλουμε

Αποφασισμένος να προωθήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, ανεξάρτητα με το κόστος και τη διατάραξη των διεθνών σχέσεων της χώρας του, εμφανίζεται ο πρόεδρος της Βόρειας Κορέας, Κιμ Γιονγκ Ουν. Όπως ανακοίνωσε η ΠιονγκΓιάνγκ, η επόμενη πυρηνική δοκιμή πυραύλου μακράς εμβέλειας, θα γίνει «όποτε και όπου θέλουμε», δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο ότι δεν υπάρχει η παραμικρή διάθεση για συμμόρφωση στις οδηγίες και τις εντολές του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. 

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν ανακοίνωσε στο μήνυμά του για το νέο έτος, ότι το πυρηνικό του πρόγραμμα βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την ολοκλήρωσή του. Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας, Ας Κάρτερ χαρακτήρισε «σημαντική απειλή» για τις ΗΠΑ την ολοκλήρωση του βορειοκορεάτικου προγράμματος. 

Ωστόσο, η ΠιονγκΓιάνγκ δεν πτοήθηκε από τον παγκόσμιο ξεσηκωμό, γεγονός που αποδεικνύεται από τη δήλωση του εκπροσώπου της κυβέρνησης, ο οποίος δήλωσε: «Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή κριθεί σκόπιμο από τους υπεύθυνους». 

Η ΠιονγκΓιάνγκ εξέφρασε πριν από λίγα 24ωρα την εκτίμηση ότι οι σχέσεις με τις ΗΠΑ θα αναθεωρηθούν μετά την ανάληψη καθηκόντων του εκλεγμένου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ. Ο Ρεπουμπλικανός πολιτικός, ωστόσο, τόνισε σε ανάρτησή του στο twitter, πως δεν πιστεύει ότι Βόρεια Κορέα θα απειλήσει τις Ηνωμένες Πολιτείες με πυρηνικά όπλα. Ο ίδιος είχε δηλώσει, κατά την προεκλογική περίοδο, ότι δεν συμφωνεί με την τακτική της «υπομονής και της αναμονής» του Μπαράκ Ομπάμα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η αντίδρασή του σε οποιαδήποτε απειλή, θα είναι δυναμική και σε όλα τα μέτωπα. 

πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.