Δυσαρεστημένος από το γεγονός ότι οι ιθύνοντες των Φιλαδέλφεια 76ερς αποφάσισαν να αποδεσμεύσουν τον Χόλις Τόμπσον, εμφανίστηκε ο Νέρλενς Νοέλ.
«Ο Χόλις ήταν εξαιρετικός συμπαίκτης. Ήταν η ψυχή της ομάδας, έκανε συνεχώς πλάκες έκανε τους πάντες να γελάνε», δήλωσε αρχικά ο 22χρονος φόργουορντ/σέντερ και συνέχισε:
«Είναι ξεκάθαρα σκληρό να τον βλέπω να φεύγει, αλλά αναγνωρίζω ότι το NBA είναι… business. Πάντα έτσι ήταν. Του εύχομαι τα καλύτερα», ανέφερε ο απόφοιτος του Κολεγίου του Κεντάκι.
Σημειώνεται πως Νοέλ και Τόμπσον ήταν οι δύο παλαιότεροι παίκτες των Σίξερς, αφού εντάχθηκαν στην ομάδα της Πενσυλβάνια το 2013. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/01/07/kinisi-ton-sixers-pou-den-arese-ston-noel/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.