Ο Κριστιάνο Ρονάλντο αφού παρέλαβε το βραβείο του καλύτερου ποδοσφαιριστή για το 2016 στο γκαλά της FIFA, τόνισε πως λυπάται που δεν ήταν εκεί οι παίκτες της Μπαρτσελόνα
Δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει την απουσία των παικτών της Μπαρτσελόνα από το γκαλά της FIFA ο Κριστιάνο Ρονάλντο στις δηλώσεις του μετά την βράβευσή του ως κορυφαίου ποδοσφαιριστή του πλανήτη για το 2016.
"Λυπάμαι που δεν υπάρχουν άνθρωποι της Μπαρτσελόνα εδώ, αλλά είναι κατανοητό", τόνισε συγκεκριμένα ο CR7, ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του μετά την βράβευσή του.
Θυμίζουμε πως κατέκτησε την Χρυσή Μπάλα πριν λίγες μέρες (πλέον η Χρυσή Μπάλα δεν είναι "ένα" με την FIFA), ενώ η απουσία των παικτών της Μπαρτσελόνα ήταν λόγω υποχρεώσεων, όπως είχαν ανακοινώσει οι Καταλανοί.
Ο Ρονάλντο τόνισε πως ήταν κατανοητό, πιθανότατα πάντως εννοώντας πως ήταν κατανοητό λόγω όχι λόγω των υποχρεώσεων, αλλά για να μην τον δουν να παίρνει το βραβείο.
"Είναι εκπληκτικό, δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά είναι το πρώτο συγκεκριμένο βραβείο", τόνισε ο Πορτογάλος αφού βραβεύτηκε απο τον πρόεδρο της FIFA, Τζάνι Ινφαντίνο.
"Πρέπει να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου στη Ρεάλ και τον προπονητή μου. Σας ευχαριστώ για όλα όσα κάνατε για μένα. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τα αδέλφια μου, τη μητέρα μου, όλους τους ανθρώπους 100% για όλα όσα μου έδωσαν".
"Είχα αρκετούς να με αμφισβητούν, αλλά τα βραβεία μιλούν από μόνα τους. Πέτυχα ότι μπορούσα στις διοργανώσεις και κέρδισα τα πάντα. Είναι εκπληκτικό επίτευγμα σε προσωπικό επίπεδο. Απίστευτο, δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την χρονιά".
"Είμαι πολύ χαρούμενος. Σας ευχαριστώ όλους, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Τα βραβεία μιλούν από μόνα τους. Είμαι απλά πολύ χαρούμενος".
Και αφού είπε τα παραπάνω, ολοκλήρωσε με την ατάκα για την Μπαρτσελόνα: "Λυπάμαι που δεν υπάρχουν άνθρωποι της Μπαρτσελόνα εδώ, αλλά είναι κατανοητό". πηγή: http://www.sport24.gr/football/diethnes-podosfairo/kristiano-ronalnto-lypamai-poy-den-htan-edw-h-mpartselona.4469888.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.