Καρίμ... the dream. O Aνσαριφάρντ σκόραρε στο ντεμπούτο του και ο μέτριος αλλά και άτυχος Ολυμπιακός έφυγε με 1-1 από τον Αρη, στη φάση των "16" του Κυπέλλου, που έπαιζε με 10 από το 70'.
Σε ένα ωραίο ματς με δυο γκολ, ευκαιρίες (του Ολυμπιακού, κυρίως) και αποβολή (σωστή, του Ρόβα στο 70`) ο Άρης ήρθε ισόπαλος 1-1 με τον Ολυμπιακό (Μιλούνοβιτς, Ανσαριφάρντ οι σκόρερ), με τους ερυθρόλευκους να έχουν το προβάδισμα για την πρόκριση στους "8" με τη ρεβάνς στο "Καραϊσκάκης". Οι ερυθρόλευκοι κυριάρχησαν, είχαν και δοκάρι με τον Καρντόσο, αλλά έπεσαν σε ένα πολύ καλό Διούδη (κορυφαίος του Άρη), ενώ έλλειψε και το καθαρό μυαλό σε κάποιες φάσεις. Ο Άρης πέτυχε ένα ωραίο γκολ στην κόντρα και στη συνέχεια περίμενε τον αντίπαλο, ενώ αν δεν αποβαλλόταν ο Ρόβας, ίσως η εξέλιξη να ήταν διαφορετική για τους γηπεδούχους.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/377283/arxise-tin-aposbesi-o-ansarifarnt-kai-esose-ton-olympiako-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.