Ενδεχόμενη αποχώρηση του Ταμείου από το ελληνικό πρόγραμμα θα ήταν «το σοβαρότερο όλων των πιθανών ατυχημάτων για το Βερολίνο», σχολιάζει η γερμανική οικονομική εφημερίδα
Οι δηλώσεις του γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στο πλαίσιο της συνέντευξής του στην Süddeutsche Zeitung, άφησαν για πρώτη φορά ανοικτό το ενδεχόμενο το ελληνικό δανειακό πρόγραμμα να συνεχιστεί χωρίς τη συμμετοχή του ΔΝΤ. Δεδομένου ότι η παρουσία του Ταμείου και μάλιστα με χρηματοδοτική συμβολή αποτελεί πάγια θέση της γερμανικής κυβέρνησης, η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt επιχειρεί με ανάλυση στην ηλεκτρονική της έκδοση να αποκωδικοποιήσει τους λόγους που ώθησαν τον γερμανό υπουργό να κάνει τις επίμαχες δηλώσεις. Όπως εκτιμά το μήνυμα προς την Αθήνα είναι να εφαρμόσει τα μέτρα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση, και χωρίς το ΔΝΤ θα βρεθεί αντιμέτωπη με νέα, σκληρότερα.«Θέλει ο Σόιμπλε ξαφνικά να μην συμμετέχει τελικά στο εξής το ΔΝΤ στη διάσωση της Ελλάδας, παρόλο που η γερμανική κυβέρνηση επιμένει εδώ και μήνες τόσο πολύ σε αυτό ακριβώς (σ.σ. στη συμμετοχή); Στο Βερολίνο και ειδικά στην Αθήνα κυβερνητικά στελέχη και βουλευτές σάστισαν. Αλλάζει ξαφνικά ο Σόιμπλε τη στρατηγική του; Λαμβάνει προληπτικά μέτρα για το ενδεχόμενο το ΔΝΤ να αποχωρήσει από τη διάσωση; (σ.σ. το πρόγραμμα). Το γερμανικό υπ. Οικονομικών σπεύδει να διευκρινίσει ότι οι δηλώσεις του Σόιμπλε αφορούσαν ένα καθαρά υποθετικό ενδεχόμενο. ‘Εμμένουμε στο ότι το ΔΝΤ θα παραμείνει', δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου», γράφει η οικονομική εφημερίδα του Ντύσελντορφ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/645205/-handelsblatt-efarmoste-to-programma-i-pame-gia-sklirotera-metra-to-minuma-soible-stin-athina/
Πηγή: Deutsche Welle
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.