Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Στα λευκά το κέντρο της Θεσσαλονίκης-«Παγίδες» στα πεζοδρόμια

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο. 

Στα λευκά το κέντρο της Θεσσαλονίκης-«Παγίδες» στα πεζοδρόμια

Λευκή έγινε η Θεσσαλονίκη εξαιτίας της σφοδρής χιονόπτωσης που σημειώνεται εδώ και λίγες ώρες. 

Ακόμα και οι κεντρικοί δρόμοι έχουν καλυφθεί από χιόνι, με αποτέλεσμα τόσο το οδόστρωμα, όσο και τα πεζοδρόμια να είναι ιδιαίτερα ολισθηρά. 










πηγή: thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.