
Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση στο μεγαλύτερο μέρος της Σκοπέλου και της Αλοννήσου - Κανονικά, χωρίς αλυσίδες...
διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο Βόλο - Κλειστά και αύριο τα σχολεία - Εν λειτουργία και οι αστικές συγκοινωνίες - Σε μειώσεις πίεσης νερού προχωρά η ΔΕΥΑΜΒ για να αντιμετωπιστεί η υπερκατανάλωση...
Τη δυτική Μαγνησία, το Βόλο και το ανατολικό Πήλιο σαρώνει από τις πρώτες πρωινές ώρες ο χιονιάς, με κύριο χαρακτηριστικό τη σφοδρή χιονόπτωση ακόμα και εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος του Βόλου, με τα φαινόμενο να έχουν εξασθενήσει σε νότιο Πήλιο και στις δοκιμαζόμενες Β. Σποράδες, η ηλεκτροδότηση στο μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει αποκατασταθεί, σύμφωνα με πηγές του e-Volos.gr στη ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο "Radio Marconi 96,1 F.M." και στην εκπομπή του Γιώργου Κουμιώτη, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων, Δωροθέα Κολυνδρίνη, "η κατάσταση βρίσκεται υπό τον πλήρη έλεγχο των υπηρεσιών της Περιφέρειας, με τα σπουδαιότερα προβλήματα αυτή την ώρα να εντοπίζονται στον Αλμυρό, τον Δήμο Ρήγα Φεραίου αλλά και στο ανατολικό Πήλιο και πιο συγκεκριμένα στο Δήμο Ζαγοράς - Μουρεσίου, ενώ σε ότι αφορά το νότιο Πήλιο και τις Β. Σποράδες, τα φαινόμενα έχουν εξασθενίσει".
Σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη, "σήμερα αναμένεται η εκ νέου ενίσχυση της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, οι οποίες επλήγησαν και περισσότερο από τον χιονιά, με αποχιονιστικά μηχανήματα. Πιο συγκεκριμένα και με το Ε/Γ-ΟΓ "Πρωτεύς" στα δύο νησιά μεταφέρονται 3 φορτωτές, 1 JCB, γκρέιντερ, 2 τζιπ για μεταφορά ανθρώπων και 1 ερπυστριοφόρο."
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/01/blog-post_7142.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.