
Κάτι περίεργο διαπίστωσα κοιτώντας τον προγραμματισμό του Ant1 για το Σάββατο 14 Ιανουαρίου.Συγκεκριμένα αναφέρεται πως τότε στις 10.15 το βράδυ θα προβληθεί η θεατρική παράσταση του Μάρκου Σεφερλή ¨Σουλειμάρκ ο Μεγαλοπρεπής¨.Η συγκεκριμένη παράσταση χρονολογείται στο 2013 και ως γνωστόν ο Αντ1 από το 2009 και μετά δεν έχει δικαιώματα των παραστάσεων του ηθοποιού,αλλά το Σταρ.
Μάλιστα ο ¨Σουλειμάρκ ο Μεγαλοπρεπής¨ έχει προβληθεί αρκετές από το κανάλι της
Κηφισιάς.Εντύπωση δηλαδή προκαλεί το ότι θα τον δούμε από τη συχνότητα του Ant1.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.