Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Το πρώτο μήνυμα του All-Star Γιάννη Αντετοκούνμπο

Το πρώτο μήνυμα του All-Star Γιάννη Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δήλωσε ευγνώμων προς όλους όσoυς τον βοήθησαν να γίνει All-Star και μάλιστα βασικός, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον αδερφό του, Θανάση.
Και μέσα στην όλη χαρά του δεν… ξέχασε πως η επίσκεψη στην έδρα των Μάτζικ (21/1, 02:00) προηγείται κατά πολύ του All-Star Game (19/2, Νέα Ορλεάνη) σε ακόμη μία επιβεβαίωση του χαρακτήρα και της προσωπικότητάς του.
«Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους τους φιλάθλους! Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία ν’ αρχίσω βασικός στο All-Star Game! Τώρα ας πάρουμε τη νίκη αύριο!» έγραψε στο πρώτο ευχαριστήριο tweet του ο 22χρονος πόιντ φόργουορντ των Μπακς και συνέχισε: «Δεν θα το ‘χα καταφέρει χωρίς όλους εσάς και φυσικά τον μεγαλύτερο θαυμαστή μου και επικεφαλής της καμπάνιας, τον μεγάλο αδερφό μου, Θανάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.