Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Χωρίς μετρό θα μείνει για 4 ώρες η Αθήνα την Παρασκευή

Χωρίς μετρό θα μείνει την Παρασκευή η Αθήνα εξαιτίας της στάση εργασίας που θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στο μέσο.

Η στάση εργασίας αφορά τις γραμμές 2 και 3 και θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα από τις 12.00 έως τις 16.00.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.