Χωρίς μετρό θα μείνει την Παρασκευή η Αθήνα εξαιτίας της στάση εργασίας που θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στο μέσο.
Η στάση εργασίας αφορά τις γραμμές 2 και 3 και θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα από τις 12.00 έως τις 16.00.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.