Η Repsol Honda θα πραγματοποιήσει την παρουσίασή της για το 2017 στην Τζακάρτα της Ινδονησίας στις 3 Φεβρουαρίου.
Η Repsol Honda κέρδισε τέσσερις διαδοχικούς τίτλους ομάδων από το 2011 έως το 2014, με τις RC212V και RC213V, αλλά έχασε το 2015 και το 2016 όταν η Yamaha επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Marc Márquez όμως, εξασφάλισε πέρυσι τον τίτλο στους αναβάτες και πήρε το καλύτερο από δίδυμο της Yamaha, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, με τον Dani Pedrosa ο οποίος έχασε τρεις αγώνες να τερματίζει έκτος.
Ο Marquez και ο Pedrosa θα συνεχίσουν μαζί για πέμπτη συνεχόμενη σεζόν. πηγή: http://f1fan.gr/?p=41368
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.