Σας ενημερώνουμε ότι οι σταθμοί «Ομόνοια» (γραμμή 1 και 2), «Σταθμός Λαρίσης» και «Δάφνη» της γραμμής 2, θα παραμείνουν κλειστοί, για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.