Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Μέχρι της 20 Ιανουαρίου η προθεσμία για την Manor F1



Η ομάδα της Manor F1 βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση διότι της μένει μια εβδομάδα για να βρει κάποιον επενδυτή που θα την φέρει σε θέση να αγωνιστεί την φετινή χρονιά μετά την αλλαγή κατάστασης διαχείρισης της Just Racing Services Ltd. που διαχειρίζεται την Manor F1 επειδή η ομάδα δεν έχει βρει ακόμη επενδυτές που θα της εξασφαλίσουν το μέλλον.
Ενώ η ομάδα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για να παραμείνει στο πρωτάθλημα, ο χρόνος εξαντλείται. Παρά την οικονομική κατάσταση, το μονοθέσιο του 2017 είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή στα κεντρικά γραφεία της ομάδας στο Banbury. Ωστόσο, η παραγωγή δεν μπορεί να ξεκινήσει και οι διαχειριστές έχουν αποκλείσει επιπλέον δαπάνες για την προστασία των πιστωτών.
Η Manor πιστεύεται ότι είναι σε μια κατάσταση όπου θα μπορούσε να είναι έτοιμη για τη Μελβούρνη, αλλά πρέπει να βρούνε έναν επενδυτή πριν από το τέλος της επόμενης εβδομάδας. Μια πηγή κοντά στην κατάσταση έδειξε ότι η προθεσμία για την εύρεση λύσης είναι στις 20 Ιανουαρίου. Μετά από αυτό, η τύχη της ομάδας θα σφραγιστεί.
Ο Επιχειρηματίας Tavo Hellmund είχε αναδειχθεί ως το φαβορί για να ολοκληρώσει την εξαγορά της Manor, το Δεκέμβριο, αλλά η πιθανή διαπραγμάτευση δεν έγινε ποτέ.                                                                                                                                                                                               πηγή: http://f1fan.gr/?p=41303

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.