O Tom Hardy μας έφτιαξε τη μέρα, καθώς σε συνέντευξή του στα πλαίσια προώθησης της τηλεοπτικής σειράς Taboo, δήλωσε ότι έχει υπογράψει για άλλες 2 ταινίες Mad Max!
Δήλωσε μάλιστα ότι περιμένει πώς και πώς να ερμηνεύσει ξανά τον λιγομίλητο action hero, αλλά δεν γνωρίζει ακόμα πολλές λεπτομέρειες, καθώς ο σκηνοθέτης George Miller έχει αναπτύξει διάφορες ιστορίες, από τις οποίες άλλες έχουν ως κεντρικό χαρακτήρα τον Max και άλλες την Furiosa (Charlize Theron).
Αποκάλυψε επίσης ότι η επόμενη ταινία της σειράς έχει τον προσωρινό τίτλο “Mad Max: The Wasteland” και είπε ότι ο George Miller έχει το «τέλειο πακέτο», καθώς είναι ένας δημιουργός ταινιών με πολύ έντονη καλλιτεχνική φύση.
Tom, ένα πράγμα έχουμε να σου πούμε: ανυπομονούμε για τα τελικά αποτελέσματα! πηγή: http://www.moveitmag.gr/news/tom-harnti-eho-ypograpsei-gia-alla-2-mad-max-perimeno-pos-kai-pos/54912
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.