Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Επιστροφή παραθύρων στον Αντ1...



Γράφει η Ντέπυ Γκολεμά στο newspost.gr στη στήλη ¨Μέχρι Κεραίας¨:

Από την άλλη μεριά κατά μέτωπο Μαρούσι ακούω ότι ετοιμάζεται μια παλιά καλή συνταγή για τις ειδήσεις του μεγαλειότατου. Παράθυρα, φασαρία , αυτά που ζήσαμε και ξαναζήσαμε χρόνια και χρόνια με τυραννάει και ούτε ο Μαλέλης πια δε γελάει. Γιατί;


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/01/1_45.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.