| Πηγή: eurokinissi (αρχείου)
Σαν σήμερα, πριν από 17 χρόνια ήταν η πρώτη μέρα του Μετρό και οι επιβάτες μετακινήθηκαν δωρεάν χωρίς εισιτήριο για να γνωρίσουν οι Αθηναίοι το νέο μέσο που θα άλλαζε τις μετακινήσεις τους.
Δείτε σπάνιες φωτογραφίες από την κατασκευή, τα εγκαίνια και τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Mετρό της Αθήνας:
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.