Εάν «ο κ. Μητσοτάκης επιμένει στην υπογραφή των 15.000 απολύσεων στο δημόσιο τομέα» που είχε αποφασιστεί το 2014» αναρωτήθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ.
«Και αν μεν επιμένει, να πει από πού θα τις κάνει; Αν δεν επιμένει, να πει τι μεσολάβησε και άλλαξε γνώμη», σημείωσε ο υπουργός, που χαρακτήρισε «σπέκουλα με συγκεκριμένη στόχευση» τα δημοσιεύματα εις βάρος υπουργών (όπως της Όλγας Γεροβασίλη ή του Παναγιώτη Κουρουμπλή). Το μείζον, υποστήριξε ο υπουργός, είναι να πάρει θέση η ΝΔ στις προσλήψεις 4.000 υγειονομικών και 20.000 αναπληρωτών στη δημόσια Παιδεία. «Στήνονται δημοσιεύματα με στόχο να συγκαλυφθούν σκάνδαλα της Νέας Δημοκρατίας» δήλωσε.
Όσον αφορά στη διαπραγμάτευση κατηγόρησε τον πρόεδρο της ΝΔ ότι «ακούει τον κ. Σόιμπλε». Κάλεσε, επιπλέον, την αξιωματική αντιπολίτευση να ομολογήσει ότι το πρόγραμμα επί κυβερνήσεώς της δεν έβγαινε, γι' αυτό και η συμφωνία για μεγαλύτερα πλεονάσματα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/01/08/eidhseis-diethnes-pappas-na-pei-o-mhtsotakhs-gia-dhmosious-_n_14034620.html?utm_hp_ref=greece
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.