Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

+11 από την δεύτερη Ξάνθη με σβηστές τις μηχανές



Με τον Σεμπά να είναι και πάλι ό,τι καλύτερο είχε να δείξει, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 2-0 της Ξάνθης.
Η νίκη ήρθε με αυτογκόλ του Σβάρνα στο 48' και τέρμα του Μανθάτη στις καθυστερήσεις, ενώ για μία ακόμη φορά ο διαιτητής έκλεισε τα μάτια σε πεντακάθαρο πέναλτι που έγινε στον σκόρερ του δεύτερου τέρματος. Ασταμάτητος προς τον τίτλο σύλλογος του Πειραιά.



Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/60420/sempaei-ston-titlo-thryle

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.