
Γράφει ο Νίκος Γεωργιάδης στο entertv.gr:
Θα βγει τελικά ξανά στον αέρα αυτή τη σεζόν το Dancing with the Stars; Η απάντηση θα δοθεί στις αρχές της νέας χρονιάς- αυτή την περίοδο γίνονται συζητήσεις στον ΑΝΤ1 σχετικά με την περαιτέρω ενίσχυση του prime time καθώς στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, εκτός από τον Alpha έχει μπει ακόμα ένας νέος παίκτης, ο ΣΚΑΙ. Ακόμα και το Mega, μόνο αμελητέος αντίπαλος δεν μπορεί να θεωρηθεί αφού οι επαναλήψεις των επιτυχημένων σειρών του συνεχίζουν να ροκανίζουν την τηλεθέαση των αντιπάλων.
πηγή: entertv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.