Την απόφαση του να μην αγωνιστεί ξανά με το εθνόσημο, ανακοίνωσε ο σέντερ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, Αλέξις Αζινσά.
«Υπάρχουν δύο διαφορετικά μονοπάτια. Κατά 95-97%, δεν πρόκειται να παίξω ποτέ ξανά για την ομάδα της Γαλλίας», δήλωσε στο «RMC Sport» ο 28χρονος άσος.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο πρώην παίκτης της Στρασμπούρ ήταν ο τελευταίος που «κόπηκε» από το ρόστερ της ομάδας του Βενσάν Κολέ, λίγο πριν το ολυμπιακό τουρνουά του περασμένου καλοκαιριού.
Ο Αζινσά ήταν μέλος των «πετεινών» στο Eurobasket του 2013, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο τουρνουά που διεξήχθη στη Σλοβενία. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/12/21/apofasi-vomva-apo-gallo-nbaer-aposyrete-sta-28-tou-apo-tin-ethniki-omada/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.