Η Μαρία Ανδρούτσου σε συνέντευξή της μίλησε για τον ρόλο της στη σειρά «Έλα στη θέση μου».
«Είναι ένας κόντρα ρόλος σε μένα. Αφού πολλές φορές διαβάζω τις σκηνές και λέω: "Γιατί τα κάνει αυτά; Αφού ο σύντροφός της δεν της φέρεται όπως θα ήθελε!". Εγώ αν δω ότι ο άλλος δεν ενδιαφέρεται, δεν μπορώ να παρακαλέσω τόσο πολύ. Δεν έχει νόημα. Πρέπει να έχεις τα ίδια θέλω. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να πιέζεις τον σύντροφο σον, όπως κάνει η Μιράντα, να κάνετε παιδί αν εκείνη δεν θέλει. Ούτε θα μπορούσα να πιέσω κάποιον άνθρωπο να κάνουμε παιδί, αλλά ούτε και να με πιέσουν για κάτι τέτοιο. Θα αντιδρούσα κι εγώ αν θα δεχόμουν αυτή την πίεση», δήλωσε στο Πρώτο θέμα.
ΠΗΓΕΣ: gossip-tv.gr, www.real.gr
«Είναι ένας κόντρα ρόλος σε μένα. Αφού πολλές φορές διαβάζω τις σκηνές και λέω: "Γιατί τα κάνει αυτά; Αφού ο σύντροφός της δεν της φέρεται όπως θα ήθελε!". Εγώ αν δω ότι ο άλλος δεν ενδιαφέρεται, δεν μπορώ να παρακαλέσω τόσο πολύ. Δεν έχει νόημα. Πρέπει να έχεις τα ίδια θέλω. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να πιέζεις τον σύντροφο σον, όπως κάνει η Μιράντα, να κάνετε παιδί αν εκείνη δεν θέλει. Ούτε θα μπορούσα να πιέσω κάποιον άνθρωπο να κάνουμε παιδί, αλλά ούτε και να με πιέσουν για κάτι τέτοιο. Θα αντιδρούσα κι εγώ αν θα δεχόμουν αυτή την πίεση», δήλωσε στο Πρώτο θέμα.
ΠΗΓΕΣ: gossip-tv.gr, www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.