«Οι Δημοκρατικοί δεν ξέρουν να χάνουν και έχουν ξεχάσει τη σημασία του ονόματος τους»
Την στάση που θα ακολουθήσει η Ρωσία απέναντι στις ΗΠΑ του νέου πλανητάρχη αποκάλυψε σήμερα ο Ρώσος πρόεδρος. O Bλαντιμίρ Πούτιν έπλεξε το εγκώμιο του νεοεκλεγέντος προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, λέγοντας πως έχει το χέρι του στον παλμό της αμερικάνικης κοινωνίας, ενώ εξαπέλυσε επίθεση κατά των Δημοκρατών! Ο Ρώσος πρόεδρος υποστήριξε ότι οι Δημοκρατικοί έχουν ξεχάσει τη σημασία του ονόματος τους, προσθέτοντας ότι δεν ξέρουν να χάνουν.
Μιλώντας σε ετήσια συνέντευξη τύπου στη Μόσχα, ο Ρώσος πρόεδρος ανέφερε πως μόνο η Ρωσία πίστευε ότι ο Τραμπ θα γίνει ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι Δημοκρατικοί είχαν το δικαίωμα να τον κατηγορούν για την ήττα τους. «Η σημερινή κυβέρνηση και η ηγεσία του Δημοκρατικού Κόμματος προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο για τις αποτυχίες τους σε εξωτερικούς παράγοντας» ανέφερε σύμφωνα με το Reuters ο κ. Πούτιν σε δημοσιογράφους. «Μιλάμε για ένα κόμμα το οποίο έχει σίγουρα ξεχάσει τη σημασία του ίδιου του ονόματός του, τόνισε ο κ. Πούτιν, κατηγορώντας τους Δημοκρατικούς ότι καταχράστηκαν τη θέση τους ως κυβερνών κόμμα για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. «Θα τρίζουν τα κόκκαλα των μεγάλων μορφών της αμερικάνικης ιστορίας που ανήκαν στους κόλπους των Δημοκρατικών. Σίγουρα του Ρούσβελτ» σημείωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.