Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Οι ισχυροί και οι ανίσχυροι της επόμενης φάσης του Κυπέλλου

ΚΥΠΕΛΛΟ
Συμπληρώθηκε την Πέμπτη το παζλ των 16 ομάδων που πήραν την πρόκριση από την φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδας.
Μάλιστα τα «ζευγάρια» του επόμενου γύρου θα γίνουν γνωστή στην κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Δεκεμβρίου. 

Στο γκρουπ των ισχυρών θα βρίσκονται: ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός, ΟΦΗ, ΠΑΣ, Αστέρας Τρ.,ΑΕΚ, Ατρόμητος, Κισσαμικός. 

Στο γκρουπ των ανίσχυρων θα βρίσκονται: Τρίκαλα, Πλατανιάς, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Άρης, Λαμία, Παναιτωλικός, Λεβαδειακός. 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.