Στο τελωνείο των Ευζώνων, στα σύνορα της Ελλάδας με την ΠΓΔΜ, έφτασαν στις 12 το μεσημέρι αγρότες και κτηνοτρόφοι του Δήμου Παιονίας, Νομού Κιλκίς.
Ο Θωμάς Καρυπίδης, πρόεδρος του σωματείου, σημείωσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «Η συμμετοχή στην συμβολική κινητοποίηση είναι αυτή που ζητήσαμε. Είμαστε περί τα 50 τρακτέρ και άλλα τόσο αγροτικά οχήματα» τόνισε ο ίδιος, προσθέτοντας: «Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα, απλώς να στείλουμε το μήνυμα ότι είμαστε εδώ σε εγρήγορση και παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα, όσες δουλειές και αν έχουμε».
Υπογραμμίζεται ότι ο Δήμος Παιονίας αποτελείται από 32 χωριά.
Φωτό από: seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.