Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Στο τελωνείο των Ευζώνων έφτασαν αγρότες και κτηνοτρόφοι του Δήμου Παιονίας

kilkis
Στο τελωνείο των Ευζώνων, στα σύνορα της Ελλάδας με την ΠΓΔΜ, έφτασαν στις 12 το μεσημέρι αγρότες και κτηνοτρόφοι του Δήμου Παιονίας, Νομού Κιλκίς.

Ο Θωμάς Καρυπίδης, πρόεδρος του σωματείου, σημείωσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «Η συμμετοχή στην συμβολική κινητοποίηση είναι αυτή που ζητήσαμε. Είμαστε περί τα 50 τρακτέρ και άλλα τόσο αγροτικά οχήματα» τόνισε ο ίδιος, προσθέτοντας: «Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα, απλώς να στείλουμε το μήνυμα ότι είμαστε εδώ σε εγρήγορση και παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα, όσες δουλειές και αν έχουμε».

Υπογραμμίζεται ότι ο Δήμος Παιονίας αποτελείται από 32 χωριά.

Φωτό από: seleo.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.