Διακοπή είχαμε στο ματς του Ηρακλή με τον ΠΑΣ.
Μετά το γκολ που πέτυχαν οι φιλοξενούμενοι, φίλοι του Γηραιού εισήλθαν στο ταρτάν και πήραν το σημαιάκι του κόρνερ!
Μάλιστα, υπήρξε και ένας τραυματισμός. Η αναμέτρηση ξεκίνησε μετά από περίπου έξι λεπτά. Την ίδια στιγμή υπήρχε ένταση στα επίσημα του γηπέδου και χρειάστηκε να επέμβει η αστυνομία.
Πιο συγκεκριμένα, στο 7ο λεπτό της αναμέτρησης μια μερίδα οπαδών του Ηρακλή εισέβαλλε στο γήπεδο. Αρχικά, υπήρξαν συμπλοκές με τις αστυνομικές Αρχές στην είσοδο προς τις κερκίδες, με τις δυνάμεις των ΜΑΤ να κάνουν χρήση δακρυγόνων. Τα επεισόδια όμως κλιμακώθηκαν με τους οπαδούς να περνούν στο ταρτάν του σταδίου. Εκεί υπήρξαν μάχες σώμα με σώμα με αστυνομικούς!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.