Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Η μάχη στη Βουλή για το «δημοψήφισμα» Τσίπρα

Η μάχη στη Βουλή για το «δημοψήφισμα» Τσίπρα

H κυβέρνηση με ονομαστική ψηφοφορία προσπαθεί να ξεπεράσει τον «πάγο» των δανειστών για τη «μισή 13η σύνταξη» - Παρών θα ψηφίσει η ΝΔ, αποχή επέλεξε το Ποτάμι - Μεταξύ αποχής και παρών η Ένωση Κεντρώων - «Ναι» επιλέγουν ΚΚΕ, Χρυσή Αυγή και - με έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό του - το ΠΑΣΟΚ

Σε εξέλιξη είναι η συνεδρίαση της Βουλής για τον «μποναμά» Τσίπρα που θα κορυφωθεί το απόγευμα με τη διεξαγωγή της ονομαστικής ψηφοφορίας.

Ο πρωθυπουργός μετά τη χθεσινή ψυχρολουσία από τους ευρωπαίους που ανακοίνωσαν «πάγωμα» των βραχυπρόθεσμων μέτρων για το ελληνικό χρέος λόγω των εξαγγελιών για τη χορήγηση της «μισής 13ης σύνταξης» αλλά και την αναστολή του αυξημένου ΦΠΑ στα νησιά επιχειρεί να μεταφέρει την ένταση αυτή στο εσωτερικό σε ένα άτυπο «δημοψήφισμα» ανάμεσα στα κοινοβουλευτικά κόμματα.

Η κίνηση του κ. Τσίπρα μοιάζει ως «ρελάνς» στην κίνηση του Βερολίνου, που μπορεί να τραβήξει την σύγκρουση στα άκρα, με το ενδεχόμενο των εκλογών να φαίνεται ως πιο πιθανό από ποτέ.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/637334/i-mahi-sti-vouli-gia-to-dimopsifisma-tsipra/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.