Από τις 19:00 απόψε η ΕΣΗΕΑ κήρυξε επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες σε όλα τα Μέσα του Ομίλου - Εκφράζεται προβληματισμός για το μέλλον του ΔΟΛ - Άγνωστο αν αύριο θα κυκλοφορήσουν «τα Νέα»
Αύριο όπως όλα δείχνουν το πιθανότερο είναι πως δεν θα κυκλοφορήσουν τα Νέα και την Κυριακή δεν θα υπάρχει το Βήμα της Κυριακής στα περίπτερα. Ενας ιστορικός εκδοτικός όμιλος, ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη φαίνεται πως οδηγείται σε αναστολή λειτουργίας ή σε μετάβαση σε μια νέα εποχή. Στην σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση των εργαζομένων έγινε γνωστό πως πλέον ο εκδότης Σταύρος Ψυχάρης δεν μπορεί και δεν προτίθεται να καλύψει τα ποσά που αφορούν οικονομικές απαιτήσεις ως προς τα δεδουλεμένα, τις αποζημιώσεις, και τις λοιπές εκκρεμότητες.Ηδη από απόψε στις 19.00 η ΕΣΗΕΑ προκηρύσσει απεργία διαρκείας με την μορφή 24ΩΡΩΝ επαναλαμβανόμενων απεργιών σε όλα τα Μέσα του ΔΟΛ και πλέον όπως έγινε γνωστό εκτός απροόπτου το συγκρότημα θα περάσει από την 1 Ιανουαρίου στις τράπεζες για να γίνει εκκαθάριση εν λειτουργία. Χαρακτηριστικό της σημερινής συνέλευσης το γεγονός πως διευθυντικά στελέχη τα οποία πρωτοστάτησαν στην εξεύρεση λύσης για το αδιέξοδο στον ΔΟΛ πήραν αποστάσεις και θεώρησαν πως πλέον εξαντλήθηκαν όλες οι δυνατές προσπάθειες.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/638451/apergia-xekinoun-oi-ergazomenoi-sto-dimosiografiko-organismo-labraki/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.