Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Ο Ματέο Ρέντσι έφυγε, για να… επιστρέψει


Η παραίτηση του Ματέο Ρέντσι από την πρωθυπουργία είχε το… σασπένς και την επικοινωνιακή αίγλη που θα περίμενε κανείς, από τον πιο φωτογενή Ευρωπαίο πολιτικό της εποχής.
Ο πάλαι ποτέ Δήμαρχος της Φλωρεντίας υπέβαλε και τυπικά την παραίτησή του, θα συνεχίσει ως υπηρεσιακός, και φρόντισε να στήσει επικοινωνιακή παράσταση γύρω από το “αντίο” του.
Μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter, υπέγραψε μια κάρτα, με την οποία είπε “αντίο” στους Ιταλούς, και την ίδια ώρα τους ευχαρίστησε για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν.
Ταυτόχρονα, έβγαλε τη γραβάτα του, και μίλησε για το πώς θα περάσει τη σημερινή μέρα του, μαζί με τη γιαγιά του, που έχει τα γενέθλιά της, αλλά και παίζοντας ηλεκτρονικά με τα παιδιά του.
Μετά την παραίτησή του, ο Ματέο Ρέντσι οργανώνει την… επάνοδό του, ως απόλυτος κυρίαρχος στο Δημοκρατικό Κόμμα, αλλά και ως αντίπαλο δέος στην ανησυχία που προκαλεί μια ενδεχόμενη αναρρίχηση του Κινήματος των Πέντε Αστέρων του Μπέπε Γκρίλο στην εξουσία.
 


http://ysterografa.gr/ο-ματέο-ρέντσι-έφυγε-για-να-επιστρέψε/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.