Η κούραση λύγισε τον Ολυμπιακό, ο οποίος γνώρισε την ήττα με 82-68 από την Μπάμπεργκ. Σπανούλης και Παπανικολάου έκαναν ό,τι μπορούσαν για τους Πειραιώτες, με τον Γιανγκ να δείχνει να ανεβαίνει σταδιακά.
Ο Μίλερ σκότωσε τους "ερυθρόλευκους" με τη βοήθεια του Μέλι, ενώ πολύτιμος για τους νικητές ήταν ο Νίκος Ζήσης.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/60173/ton-nikise-i-koyrasi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.