Με γκολ οφσάιντ ο ΠΑΣ έκλεψε την ισοπαλία (1-1) από την ΑΕΚ, η οποία έπαιζε με 10 για 80 λεπτά, ενώ έχασε και πέναλτι στο 30'. Ο Πέκχαρτ το γκολ της Ένωσης.
Όλα στραβά πήγαν για την ΑΕΚ στο ματς με τα Γιάννινα. Έπαιξε από το 10' με 10 παίκτες, έχασε πέναλτι και παρότι κατάφερε να προηγηθεί, ο ΠΑΣ ισοφάρισε στις καθυστερήσεις με γκολ οφσάιντ.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/371151/timoros-kai-ofsaint-o-mampoyloy-efyge-me-bathmo-o-pas
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.