Κάνοντας... όργια στο δεύτερο ημίχρονο, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 4-0 του Λεβαδειακού και επέστρεψε έτσι στις νίκες στη Super League.
Σε... σπουδαία βραδιά ο Ιντέγε που πέτυχε δύο τέρματα (48’, 74’), ενώ από ένα προσέθεσαν οι Μιλιβόγεβιτς (69’) και Φορτούνης (71’).

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.