Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Ληστεία με Καλάσνικοφ στην Κηφισιά - Πυροβόλησαν αδελφό και γιο Υφαντή

Τέσσερις κουκουλοφόροι εισέβαλαν στο λογιστήριο της επιχείρησης αλλαντικών - Πυροβόλησαν τους δύο άντρες στα πόδια - Συγκλονιστική τηλεφωνική μαρτυρία υπαλλήλου της επιχείρησης - «Μπήκαν μπροστά ο κ. Υφαντής και ο γιος του για μας» - Εκτός κινδύνου οι τραυματίες - 50.000 ευρώ η λεία των ληστών

Τον αδελφό του ιδιοκτήτη της βιοτεχνίας αλλαντικών Υφαντής και τον γιο του πυροβόλησαν με καλάσνικοφ και τραυμάτισαν δύο αδίστακτοι κουκουλοφόροι ληστές, το μεσημέρι της Τετάρτης στο λογιστήριο του κτηρίου στην Κηφισιά.

Οι ληστές, που κατά άλλες πληροφορίες ήταν τέσσερις, εισέβαλαν στο λογιστήριο του κεντρικού κτιρίου της αλλαντοβιομηχανίας «Υφαντής» στην οδό Σενέκα 4  και άνοιξαν πυρ με «Καλάσνικοφ» εναντίον των υπαλλήλων. Όπως δήλωσε υπάλληλος της επιχείρησης στο protothema.gr, ο κ. Μπάμπης Υφαντής και ο γιος του ιδιοκτήτη που βρίσκονταν εκεί μπήκαν μπροστά από τους εργαζόμενους, για να τους γλιτώσουν από τα πυρά!

Κατά την διαφυγή τους οι ληστές πυροβόλησαν και εναντίον των αστυνομικών που τους εντόπισαν.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/637048/listeia-me-kalasnikof-stin-kifisia-duo-traumaties/



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.