Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Τελείωσε η χειρότερη χρονιά στην Ευρωπαϊκή ιστορία του Παναθηναϊκού- Ουραγός στον όμιλο

Ντροπή για την ιστορία του, λίγοι γι' αυτή τη φανέλα (ΒΙΝΤΕΟ)
Η τραγική σεζόν του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη έληξε απόψε με άλλη μία ήττα, στη Λεωφόρο από τη Θέλτα με 2-0, με τους πράσινους να προσπαθούν, αλλά δεν... Έσπασαν δύο αρνητικά ρεκόρ οι πράσινοι.

O Παναθηναϊκός έχασε (και) από τη Θέλτα 2-0 στη μισοάδεια και ξενερωμένη Λεωφόρο, κάνοντας δύο αρνητικά ρεκόρ (συγκομιδής βαθμών για ελληνική ομάδα και χειρότερο σερί χωρίς νίκη...) και τερμάτισε τελευταίος και καταϊδρωμένος με 1 βαθμό στον όμιλο, ενώ οι Ισπανοί προκρίθηκαν χάρη και στο 1-1 της Σταντάρ με τον Άγιαξ. Τέλος πάντων, δυο λάθη στην άμυνα έφεραν ξανά την ήττα, με το πέναλτι του Μολέντο στον Γκουιντέτι να είναι από τα πιο χαζά που έχουμε δει... Δεν είναι οτι δεν προσπάθησαν οι πράσινοι, ιδίως στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά η πικρή αλήθεια είναι οτι με μια μιάμιση ευκαιρία δεν νικάς τη Θέλτα, με τους πράσινους να βγάζουν όλες τις παθογένειες που είχαν φέτος στη διοργάνωση. Έχει πολλή δουλειά μπροστά του ο Μαρίνος Ουζουνίδης.


Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/369233/ntropi-gia-tin-istoria-toy-ligoi-gi-ayti-ti-fanela-binteo


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.