Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Καταβλήθηκε το δώρο Χριστουγέννων στους εργαζομένους του ΔΟΛ


Καταβλήθηκε το δώρο Χριστουγέννων στους λογαριασμούς των εργαζομένων του ΔΟΛ το απόγευμα της Τετάρτης.
Τις επόμενες ώρες αναμένεται να ανακοινωθεί εάν οι εργαζόμενοι θα επιστρέψουν στα γραφεία τους και θα προχωρήσουν άμεσα σε επαναλειτουργία των εντύπων, των ιστοσελίδων και του ραδιοφώνου, καθώς συγκαλείται η Γενική Συνέλευση.
Εν τω μεταξύ, νωρίτερα η Εισαγγελία Πρωτοδικών απήγγειλε σε βάρος του εκδότη Σταύρου Ψυχάρη κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος για φοροδιαφυγή και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.