Στην προσπάθεια προσαρμογής της αμυντικής λειτουργίας των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς χωρίς τον Άντριου Μπόγκουτ αναφέρθηκε ο Ντρέιμοντ Γκριν.
Σύμφωνα με τον πάουερ φόργουορντ των «πολεμιστών» ο Αυστραλός ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική μονάδα για το συγκρότημα του Στιβ Κερ, ωστόσο όπως υποστήριξε, πλέον εκείνος και οι συμπαίκτες του έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
«Χάσαμε έναν παίκτη σαν τον Μπόγκουτ, στον οποίον εάν ανέθετες κάποιον, ήξερες ότι εκείνος θα ήταν εκεί και θα «έσβηνε» και τα λάθη των υπολοίπων. Έπρεπε να συνηθίσουμε χωρίς την παρουσία του. Τον είχαμε τα τελευταία τέσσερα χρόνια και πήρε λίγο χρόνο για να προσαρμοστούμε. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι τελικά προσαρμοστήκαμε», δήλωσε ο Γκριν. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/12/22/gkrin-xeperasame-tin-apolia-tou-bogkout/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.