Oι Ράδιο-Αρβύλα που χθες μας ανακοίνωσαν ότι από την νέα χρονιά δεν θα προβάλλονται εβδομαδιαία αλλά 2 φορές τον μήνα κατάφεραν για μια ακόμα φορά να σημειώσουν υψηλά νούμερα τηλεθεάσης!
Στο γενικό σύνολο έκαναν 34,8%, ενώ στο νεανικό κοινό και πάλι "χτύπησαν" κόκκινο συγκεντρώνοντας 35,3% και φτάνοντας στο υψηλότερο τους τέταρτο το 39%.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.