Το δικό της μήνυμα έστειλε στο κλείσιμο της τελευταίας της εκπομπής πριν τα Χριστούγεννα, η Ζήνα Κουτσελίνη.
Η παρουσιάστρια είπε στους τηλεθεατές της, μέσα από την εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα", «Εγώ θα πω στους τηλεθεατές αυτό που είπα από την αρχή αυτών των γιορτών... Μην επιτρέψετε σε κανέναν να σας ρίξει το δέντρο... Γίνετε εσείς οι πρωταγωνιστές της ζωής σας! Καλές γιορτές!».
Δείτε το απόσπασμα...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.