Το δικό του μήνυμα για το νέο έτος έστειλε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός πέραν των δεόντων, ευχήθηκε νέες επιτυχίες για την ομάδα του και παρουσιάστηκε βέβαιος πως θα έρθουν ακόμη καλύτερες μέρες για τους «ερυθρόλευκους».
Αναλυτικά:
«Εύχομαι η νέα χρονιά που ξεκινά σε λίγες ώρες να φέρει σε όλους χαρά, υγεία και νίκες σε όλους του τομείς.
Εύχομαι για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας, που είναι πηγή καλής ενέργειας και σύμβολο υπερηφάνειας, να συνεχίσει να γεμίζει τη θρυλική του ιστορία με θριάμβους και κατορθώματα.
Συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά, όραμα και ακλόνητη πίστη και τα καλύτερα έρχονται.
Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε.
Ζήτω ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ».
Αναλυτικά:
«Εύχομαι η νέα χρονιά που ξεκινά σε λίγες ώρες να φέρει σε όλους χαρά, υγεία και νίκες σε όλους του τομείς.
Εύχομαι για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας, που είναι πηγή καλής ενέργειας και σύμβολο υπερηφάνειας, να συνεχίσει να γεμίζει τη θρυλική του ιστορία με θριάμβους και κατορθώματα.
Συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά, όραμα και ακλόνητη πίστη και τα καλύτερα έρχονται.
Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε.
Ζήτω ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.