Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Νίκη Παναθηναϊκού στο ντέρμπι, στη πρεμιέρα Ουζουνίδη

Παναθηναϊκός

Ο Παναθηναϊκός πήρε το ντέρμπι στη Λεωφόρο, επικρατώντας 1-0 του κάκιστου ΠΑΟΚ με το γκολ του Λουντ στο 70' στην πρώτη εμφάνιση του Μαρίνου Ουζουνίδη στον πάγκο του «τριφυλλιού». 

Οι πράσινοι δεν έπαιξαν... μπαλάρα, αλλά είχαν συνοχή, ήταν πιο φρέσκοι εν αντιθέσει με το προηγούμενο διάστημα και τελικώς με τους τρεις βαθμούς ανέβηκαν στη δεύτερη θέση και τους 18, παραμένοντας στο κυνήγι του πρωτοπόρου Ολυμπιακού (+7). 

Τρίτη συνεχόμενη ήττα στη Σούπερ Λίγκα για τον κακό και χωρίς φαντασία «δικέφαλο του βορρά», ο οποίος έχει... κάτσει στους 11 και βυθίζεται ακόμα περισσότερο στην εσωστρέφεια. 

Απείχαν από το «Απόστολος Νικολαΐδης» οι οργανωμένοι του Παναθηναϊκού ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τα όσα συνέβησαν το τελευταίο διάστημα. «Δίνετε άλλοθι στους ψεύτες και κλέφτες. Στελέχη ανίκανα και μισθοφόροι παίκτες. Ζητούνται στελέχη με ψυχή, μάγκες με νοοτροπία Παναθηναϊκή», το πανό που σήκωσαν στο άδειο πέταλο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.